Podokręg Zabrze

Reprezentant Polski ambasadorem marki ZINA

2/09/2019 19:41 Podokręg Zabrze

Kamil Grosicki został ambasadorem marki ZINA, która z kolei jest partnerem technicznym Podokręgu Zabrze. 

 


- Miło nam poinformować, że związaliśmy się trzyletnią umową z Kamilem Grosickim, piłkarzem reprezentacji Polski. Dzięki wsparciu i wiedzy eksperckiej Kamila, pozyskanej na rożnych szczeblach jego kariery, powstała nowa, unikalna linia odzieżowa sygnowana znakiem TG11, pochodzącym od pierwszych słów przydomka „Turbo Grosik” oraz numeru, z jakim występuje w kadrze, a także wiele innych produktów typu „casual”.

Kamil, podobnie jak nasza marka, stawiał pierwsze kroki i rozwijał się piłkarsko w Polsce, a dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości osiągnął poziom reprezentacyjny, a później międzynarodowy. My także podążamy tą drogą. Wchodząc w nowy segment rynku, jakim jest odzież typu streetwear/casual nasza marka otwiera się na klienta indywidualnego.

Do tej pory nasza oferta była kierowana wyłącznie dla klubów, akademii i szkółek piłkarskich.

Wkrótce wchodzimy także w segment obuwia typu sneakers, z nową linią produktów ZINA stanie się bardziej widoczna i dostępna dla ludzi. Pojawimy się w wielu sklepach partnerskich i sieciach handlowych w całej Polsce - informuje ZINA.

Nowa kolekcja casualowa od ZINA dostępna jest w sklepie internetowym (www.zina.pl) oraz w sieci sklepów partnerskich (oficjalni dystrybutorzy marki). Firma podejmuje działania w celu rozbudowy swojej siatki dystrybucyjnej dla nowej linii produktów. W tym celu poszukuje kolejnych partnerów - zarówno wśród specjalistycznych sklepów ze sprzętem sportowym, jak i dużych sieci handlowych.

- Cieszę się z możliwości współpracy z uznaną polską firmą. Nasze wspólne wysiłki i dotychczasowe doświadczenia poskutkowały wydaniem kolekcji pod nazwą TG11. Zależało nam, aby stworzyć na tyle uniwersalne, a zarazem wiodące w trendach projekty, które  przypadną do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie wysoką jakość, komfort na co dzień oraz wyjątkowy, unikalny design. W przyszłości będziemy poszerzać asortyment produktów pod znakiem TG11 – powiedział Kamil Grosicki, reprezentant Polski w piłce nożnej oraz ambasador marki ZINA.

Zina, polska marka specjalizującą się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży wysokiej klasy odzieży i akcesoriów piłkarskich, ma ambitne plany rozwoju. W najbliższych planach marki jest także kolekcja Euro 2020 i wejście na nowy rynek obuwia sportowego i piłkarskiego.