Finał edycji „hairtalk Halowej Ligi Podokręgu Zabrze 2021” w Arenie Gliwice już 7 marca, zatem to najwyższy czas, by przedstawić opinię przedstawiciela sponsora tytularnego tych rozgrywek.
- Wiemy, jak ważny dla młodych ludzi jest kontakt z rówieśnikami, który ostatnimi czasy jest znacznie ograniczony. Każda minuta aktywności fizycznej i szczere uśmiechy dzieci są dla nas motywacją do wspierania tego typu inicjatyw.
Nie jest to nasze pierwsze działanie na tym polu - od wielu lat wspieramy w różny sposób działania zarządu Podokręgu Zabrze Śląskiego Związku Piłki Nożnej. Tym razem debiutujemy jako główny sponsor Halowej Ligi Podokręgu Zabrze.
Cieszy nas również fakt, iż na turnieju finałowym odbędzie się mecz pokazowy młodych dziewczyn, które dzielnie trenują i rozwijają się jako piłkarki. To dla nas, jako marki skierowanej głównie do kobiet, fantastyczna okazja do pokazania możliwości współpracy na płaszczyźnie piłki nożnej i marki beauty, którą reprezentujemy - powiedziała Monika Gocman, brand manager hairtalk Poland.
Wielokrotnie podkreślaliśmy, że „ojcem chrzestnym” HLPZ z ramienia Prezydium Podokręgu Zabrze jest Tomasz Kulczycki. Wiceprezes po podpisaniu umowy ze sponsorem tytularnym powiedział: - Dla nas jest to kolejny dowód na to, że firmy nam ufają i chcą wspierać lokalną piłkę nożną. Ze współwłaścicielem hairtalk extensions – Rusłanem Laszczowskim znam się od dłuższego czasu, więc zawsze trochę łatwiej przekonać znajomych i przyjaciół do współpracy. Nie zmienia to jednak faktu, iż po wycofaniu się NGK Ceramics jako sponsora głównego z powodów covidowych, to firma Rusłana i Joanny Gołębskiej stanęła na wysokości zadania i pomogła nam w znaczący sposób w organizacji „hairtalk HLPZ 2021”, za co serdecznie dziękuję.
W tym trudnym ze względu na pandemię czasie, do rozgrywek zgłosiło się niespełna dwa tysiące piłkarzy w każdym wieku.
Więcej informacji o działalności hairtalk extensions znajdziecie TU